SBF Polska PV – Stowarzyszenie Branży Fotowoltaicznej Polska PV jest pozarządową organizacją, której głównym celem jest propagowanie oraz promocja rozwoju fotowoltaiki w Polsce. SBF Polska PV zrzesza szerokie spektrum firm z branży fotowoltaicznej od producentów urządzeń poprzez dystrybutorów do firm wykonawczych. Stowarzyszenie aktywnie uczestniczy w konsultacjach społecznych aktów prawnych dotyczących energetyki, przygotowuje i publikuje raporty o kształcie polskiego rynku fotowoltaicznego.
SBF poszukuje osoby, która zdalnie będzie zarządzać biurem Stowarzyszenia. Jeżeli chcesz pracować w dziale administracji, jesteś osobą ceniącą niezależność i samodzielność.
Chcesz pracować zdalnie i mieć mocno elastyczny czas pracy a jednocześnie lubisz realizować różne projekty i zadania bo nie lubisz nudy i stagnacji, także, interesuje cię praca w obszarze odnawialnych źródeł energii, to ta oferta powinna Cię zainteresować.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie biurem Stowarzyszenia oraz utrzymanie porządku w dokumentacji;
- Obsługa korespondencji i archiwizacja dokumentów;
- Wspieranie zarządzania finansami Stowarzyszenia, w tym kontrola budżetu;
- Koordynacja spotkań i konferencji;
- Współpraca z członkami Stowarzyszenia oraz partnerami biznesowymi.
- Organizacja raz w roku, dwudniowej, konferencji branżowej. Tworzenie harmonogramu, planów, zaproszeń, komunikacji itp. przy aktywnym współdziałaniu i wsparciu Zarządu;
- Opracowanie jednego rocznie, branżowego raportu dotyczącego rynku OZE, na podstawie danych pozyskanych z Ministerstwa Klimatu i Środowiska i członków Stowarzyszenia;
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 12 miesięcy;
- Znajomość programów MS Office (Word, Excel,). Dodatkowym atutem będzie znajomość programów typu CRM;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym;
- Podstawowa znajomość narzędzi komunikacji społecznościowej i marketingu online.
- Doświadczenie w organizacji spotkań i konferencji;,
- Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów.
- Komunikatywność, otwartość, posiadanie własnego zdania i umiejętności obrony swoich pomysłów.
Oferujemy:
- Praca hybrydowa, w zdecydowanej większości czasu zdalna.
- Regularne spotkania na żywo w Kaliszu 1-2x/msc. stąd preferowane osoby z niedalekiej okolicy do 150 km.
- Pełen etat i stabilne zatrudnienie w Stowarzyszeniu działającym od 2015r w ciągle rozwijającej się branży odnawialnych źródeł energii;
- Dużą samodzielność i niezależność. Praca bezpośrednio przy Zarządzie;
- Laptop i telefon, zapewniające komfort w codziennych zadaniach
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez SBF lub organizacje współpracujące;
- Współtworzenie struktury organizacyjnej firmy;
- Pracę przy wielu ciekawych projektach;
- Możliwość zostania Kierownikiem Biura i dalszym rozwojem Stowarzyszenia.
Proces rekrutacji:
- Analiza nadesłanych ofert od kandydatów
- Analiza uzupełnionej ankiety
- Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna.
- Druga rozmowa kwalifikacyjna.
Jeżeli jesteś gotowa/y na nowe wyzwania i chcesz być częścią naszego Stowarzyszenia, to prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@polskapv.pl oraz o wypełnienie formularza rekrutacyjnego https://forms.gle/btgrBcjuxAt8fj6B8