SBF Polska PV – Stowarzyszenie Branży Fotowoltaicznej Polska PV jest pozarządową organizacją, której głównym celem jest propagowanie oraz promocja rozwoju fotowoltaiki w Polsce. SBF Polska PV zrzesza szerokie spektrum firm z branży fotowoltaicznej od producentów urządzeń poprzez dystrybutorów do firm wykonawczych. Stowarzyszenie aktywnie uczestniczy w konsultacjach społecznych aktów prawnych dotyczących energetyki, przygotowuje i publikuje raporty o kształcie polskiego rynku fotowoltaicznego.

 

SBF poszukuje osoby, która zdalnie będzie zarządzać biurem Stowarzyszenia. Jeżeli chcesz pracować w dziale administracji, jesteś osobą ceniącą niezależność i samodzielność. 

Chcesz pracować zdalnie i mieć mocno elastyczny czas pracy a jednocześnie lubisz realizować różne projekty i zadania bo nie lubisz nudy i stagnacji, także, interesuje cię praca w obszarze odnawialnych źródeł energii, to ta oferta powinna Cię zainteresować. 

 

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie biurem Stowarzyszenia oraz utrzymanie porządku w dokumentacji;
  • Obsługa korespondencji i archiwizacja dokumentów;
  • Wspieranie zarządzania finansami Stowarzyszenia, w tym kontrola budżetu;
  • Koordynacja spotkań i konferencji;
  • Współpraca z członkami Stowarzyszenia oraz partnerami biznesowymi.
  • Organizacja raz w roku, dwudniowej, konferencji branżowej. Tworzenie harmonogramu, planów, zaproszeń, komunikacji itp. przy aktywnym współdziałaniu i wsparciu Zarządu;
  • Opracowanie jednego rocznie, branżowego raportu dotyczącego rynku OZE, na podstawie danych pozyskanych z Ministerstwa Klimatu i Środowiska i członków Stowarzyszenia;

 

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 12 miesięcy;
  • Znajomość programów MS Office (Word, Excel,). Dodatkowym atutem będzie znajomość programów typu CRM;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym;
  • Podstawowa znajomość narzędzi komunikacji społecznościowej i marketingu online. 
  • Doświadczenie w organizacji spotkań i konferencji;, 
  • Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Komunikatywność, otwartość, posiadanie własnego zdania i umiejętności obrony swoich pomysłów.

 

Oferujemy:

  • Praca hybrydowa, w zdecydowanej większości czasu zdalna. 
  • Regularne spotkania na żywo w Kaliszu 1-2x/msc. stąd preferowane osoby z niedalekiej okolicy do 150 km. 
  • Pełen etat i stabilne zatrudnienie w Stowarzyszeniu działającym od 2015r w ciągle rozwijającej się branży odnawialnych źródeł energii; 
  • Dużą samodzielność i niezależność. Praca bezpośrednio przy Zarządzie;
  • Laptop i telefon, zapewniające komfort w codziennych zadaniach
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez SBF lub organizacje współpracujące;
  • Współtworzenie struktury organizacyjnej firmy;
  • Pracę przy wielu ciekawych projektach;
  • Możliwość zostania Kierownikiem Biura i dalszym rozwojem Stowarzyszenia.

 

Proces rekrutacji:

  1. Analiza nadesłanych ofert od kandydatów
  2. Analiza uzupełnionej ankiety
  3. Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna. 
  4. Druga rozmowa kwalifikacyjna. 

 

Jeżeli jesteś gotowa/y na nowe wyzwania i chcesz być częścią naszego Stowarzyszenia, to prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@polskapv.pl oraz o wypełnienie formularza rekrutacyjnego https://forms.gle/btgrBcjuxAt8fj6B8